dimarts, 12 d’octubre del 2010

És Quim Monzó un plagiador?


Aquests dies estic treballant en un Treball de Recerca sobre Quim Monzó per al meu institut.
 Ja gairebé el tinc acabat, però vaig decidir buscar alguna cosa més sobre la seva persona. Em va sobtar trobar un enllaç a una web ben curiosa. Es tracta d'una web on el creador (o creadors) afirmen tenir proves verídiques sobre els "plagis" de Quim Monzó.Cal matitzar que es tracta d'una pàgina del 2002 però el fet de tornar a veure aquesta notícia en un enllaça situat a una pàgina d'actualitat em va semblar prou digne per a exposar-ho. Se l'acusa de ser un escriptor "mediocre i nefasto por lo que respecta a la vida intelectual, artística i política en Catalunya" més avall: "Hemos decidido, sin embargo, eliminar esta página y esos comentarios debido al hecho de que muchos de nuestros corresponsales confundían esa crítica, perfectamente legítima tratándose QM de un escritor y una figura pública, con un serio ataque estríctamente personal. Desde luego, no era el caso. Pero debido al hecho de que así era entendido por muchos de nuestros visitantes, resultaba que el motivo de todo este sitio web, dilucidar el alcance de los posibles plagios de QM, quedaba ligeramente desvirtuado a los ojos de aquellos internautas"  
Home doncs jo si que hi veig un atac personal sobretot quan es tracta de proves puntuals en petits articles, que no desacrediten la seva creativitat com a escriptor. Encara la fan més grossa quan afirmen que són "posibles plagios". Que es guardin els possibles i que aportin algun fet consistent.
Us passo l'enllaç de la pàgina:  http://www.plagiosdequimmonzo.com/plagio1.html#top

1 comentaris:

Júlia on 15 d’octubre del 2011, a les 5:35 ha dit...

Home, les proves hi són i es pot comprovar que hi ha paràgrafs sencers copiats, un altre tema és que en tot plegat s'hi ha barrejat anticatalanisme i la resta.

Publica un comentari a l'entrada

 

-De casa estant-. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com