dimarts, 19 d’octubre del 2010

Vergonya, Rosell, Vergonya


Dissabte passat després de dinar vaig posar un moment la meva estimada però actualment marginada televisió. Evidentment no hi feien res (com és ja tradició) així que vaig decidir posar Barça TV. Em distreu. Em fa sentir bé. Us podeu imaginar la meva decepció quan vaig veure a uns senyors asseguts en una taula parlant amb masses formalitats.

Em va sorprendre veure les opinions d'alguns socis compromisaris del del barça, ja perquè m'agradessin les seves opinions o bé perquè no hi estigués d'acord. Em va sorprendre la por d'alguns socis davant la possibilitat d'implicar-se en un procès judicial o, més ben dit, d'implicar al club en dit procés. Em va sorprendre el seu sentit de club i d'estabilitat, de rentar la roba cadascú a casa seva, d'amagar fets potser lamentables pel club. Em va sorprendre que la junta tingués valor per presentar el que va presentar.

Però hi ha coses que no em van sorprendre. No em va sorprendre que alguns socis donessin el "sí" a una acció moral de responsabilitat en contra de la junta de Joan Laporta. No em va sorprendre que els directius actuals no detallessin al soci que volia dir el que estaven a punt de votar. No em va sorprendre les exageracions subjectives posades amb vaselina durant el discurs d' un dels membres de l'executiu blaugrana. No em va sorprendre que abans de la votació el senyor Rosell demanés un acte de reflexió als socis presents.
Però hi ha quelcom que per desgràcia, us ho cregueu o no, tampoc em va sorprendre: que el president Rosell, després de proposar la ja esmentada acció social de responsabilitat, es rentés les mans com diuen que Ponç Pilat va fer amb Jesús, és a dir, que votés en blanc, que fos tan ingenu de pensar "mai diran que jo vaig votar a favor" és a dir, jo aquí ni "pincho" ni "corto". Si algun dia es descobreix que tot era mentida, diré que els meus estimats "socis" van votar-ho.. I es que això no em dona massa bona imatge d'aquest president. Podran dir que estan complint el seu programa electoral, però no podran dir que el "Sandro" és millor persona que en Laporta. Serà que s'acosten eleccions? Vergonya, Rosell, vergonya.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 

-De casa estant-. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com